סל הקניות

סל הקניות שלך ריק

המשיכו בשופינג

Q&A

כאן ניתן למצוא תשובות לשאלות נפוצות לגבי רכישה וטיפול במוצרים שלנו. לא מצאת תשובה לשאלה שלך? צרו קשר

  • באילו חומרים אנחנו משתמשים?
    כל התיקים של קולקט נתפרים מעור איטלקי איכותי שנשמר שנים רבות. אנו משלבים במוצרים שלנו חומרים ייחודיים וחדשניים, כגון פלסטיק בשילוב תחרה המיובאים אך ורק לישראל על ידי קולקט.
  • איך אוכל לשמור על העור ועל התיק שרכשתי?

    עור הוא חומר טבעי אשר משתנה עם הזמן ובמגע עם חומרים שונים. שריטות וסימנים עלולים להופיע על העור, והצבעים עשויים להתכהות מאור השמש. חשיפה לנוזלים כגון מים או גשם עלולה להשאיר סימנים על העור אך אלו יעלמו עם הזמן. אנו ממליצים להימנע עם מגע של מגבונים, חומרים המכילים אלכוהול או מבשמים למינהם, כמו כן נמליץ להימנע ממגע עם בד דנים (ג'ינס) שחור לגווני עור בהירים.

    ניתן למצוא מוצרים ייעודיים לטיפול בעור ולשימורו לאורך זמן.

  • האם ישנה אחריות על התיק שקניתי?

    האושר שלכן חשוב לנו ♥. אנו נתקן לכן ללא עלות נוספת, כל פגם הנובע מייצור התיק, לרבות תפרים/רוכסן/ אבזור מתכת או כל תקלה נוספת ללא הגבלת זמן, ככל שיתאפשר. חשוב לזכור כי עורות הינם בעלי נטייה להישרט משימוש, ולכן שריטות וכתמים אינם נחשבים כפגם. הימנעי מלהניח את התיק על הרצפה או משטחים מלוכלכים, אל תכבסי אותו, אל תנקי אותו עם מגבונים, אל תרססי עליו בושם או כל ספריי אחר ועל תעמיסי עליו מעבר למשקל המקובל.

    כמובן שכל מקרה נבדק לגופו. את מוזמנת ליצור עימנו קשר ב- info@collecte.co.il.

  • מהם הדרכים בהן ניתן לשלם?

    באתר ניתן לשלם עד 4 תשלומים שווים ללא ריבית .התשלום באתר הינו תשלום מאובטח.

    אנחנו מקבלים גם תשלום ב-PayPal (ראי בעמוד checkout באתר). כמו כן, ניתן להעביר לנו תשלום, בתאום מראש בלבד, בביט, פייבוקס או העברה בנקאית.

    לפרטים נוספים כתבי לנו ל info@collecte.co.il ניתן גם לשלם על הזמנה טלפונית דרך מסוף האשראי של הסטודיו ב- 03-5464010.

    ניתן לשלם במזומן במעמד הקניה בסטודיו.

    2 תשלומים שווים בסכום החל מ200 ש"ח

    3 תשלומים שווים בסכום החל מ600 ש"ח

    4 תשלומים שווים בסכום החל מ800 ש"ח

  • מה לעשות במקרה ואני רוצה פריט שאזל מהמלאי?

    אם הפריט שאתם מעוניינים בו אינו זמין ניתן למלא את כתובת המייל שלכם במקום המיועד ותקבלו הודעה אן חזרת הפריט למלאי

    במידה הוא לא יחזור למלאי יותר, ניתן להזמין את הדגם שאת אוהבת בייצור מיוחד לפי הזמנה, מחיר הפריט במידה ואין בו שינויים יהיה תמיד במחיר המלא של המוצר (לא יחולו עליו הנחות וקופונים).

    לשאלות נוספות לגבי הפריט ניתן ליצור איתנו קשר במייל info@collecte.co.il

  • איך ניתן להצטרף למועדון הלקוחות ומה זה מקנה לי?

    ניתן להירשם לניוזלטר שלנו בתחתית העמוד על מנת לקבל עדכונים, מבצעים ומידע על מוצרים חדשים.

    בהרשמה למועדון אני נותנים מתנה קוד קופון לרכישה ראשונה באתר, 10% הנחה. מעת לעת אנחנו גם יוצרים הנחות מיוחדות לחברי מועדון בלבד, הטבת יומהולדת והגרלות.

    תוכלי לבטל את ההרשמה בכל עת על ידי לחיצה על “הסר מרשימת התפוצה.

  • איך אוכל להחליף תיק שרכשתי?

    במידה ואת לא מרוצה מרכישתך, ותרצי להחליף לצבע או דגם אחר, שלחי את החבילה באריזתה המקורית חזרה ל- Collécte, בלוך 20 תל אביב,6416126, וכתבי לנו לאיזה דגם תרצו להחליף, ניתן ליצור איתנו קשר בכל דרך.

    לאחר שנקבל ממך את המשלוח, נשלח אליך את בחירתך החדשה.

    המשלוח החוזר אליך הוא חינם אלא אם כן צויין אחרת. ניתן להחליף את המוצר עד 14 יום מיום קבלת ההזמנה, במידה ולא נעשה בו שימוש והוא במצבו המקורי. לא יתקבלו חזרה מוצרים שנעשה בהם שימוש כלשהו.

    * אנא שלחי את החבילה לפי ההוראות שהגיעו בדף המצורף לחבילה המסביר את תהליך החזרה בתגובינא.

    יש להכניס את התיק לאריזה המקורית לסגור טוב ועל אזור הלכבוד (הכתובת שלך) יש להדביק את מדבקת התגובניא. עכשיו מה שנותר לך זה רק לגשת לסניף הדואר הקרוב ולתת להם את החבילה (אין צורך לשלם).

    במידה ותרצי לבצע החלפה בשירות VIP, אנו נדאג להגיע לביתך עם שליח, לאחר תיאום טלפוני, לאסוף את התיק למסור לך את התיק החדש. עלות שירות זה הינו בעלות של 30 ש”ח.

  • איך אוכל לקבל זיכוי?

    במידה ותרצי להחזיר את המוצר שהזמנת, שלחי את החבילה באריזתה המקורית חזרה ל- Collécte, בלוך 20 תל אביב, 6416126.

    אנא שלחי את החבילה לפי ההוראות שהגיעו בדף המצורף לחבילה המסביר את תהליך החזרה בתגובינא. יש להכניס את התיק לאריזה המקורית לסגור טוב ועל אזור הלכבוד (הכתובת שלך) יש להדביק את מדבקת התגובניא. עכשיו מה שנותר לך זה רק לגשת לסניף הדואר הקרוב ולתת להם את החבילה (אין צורך לשלם).

    לאחר שנקבל ממך את המשלוח תוכלי לבחור בין זיכוי ללא הגבלת זמן בסכום הרכישה שביצעת, או במידה ויתאפשר, זיכוי לאמצעי התשלום עימו ביצעת את הרכישה בסכום הקניה המלא.

    אנו נשלח לך הודעה במייל המאשרת את הזיכוי. ניתן להחזיר את המוצר עד 14 יום מיום קבלת ההזמנה, במידה ולא נעשה בו שימוש כלל והוא במצבו המקורי באריזתו המקורית.

    לא יתקבלו חזרה מוצרים שנעשה בהם שימוש כלשהו.

    

    שימי לב, לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט, ולכן תקבלי שובר זיכוי.

  • האם תוכלו לייצר לי דגם בהזמנה אישית?

    כן! אנחנו פה בשבילך ורוצים שתהיי מאושרת. אם ישנו דגם שאת אוהבת והוא אזל מהמלאי, או שתרצי אותו בגוון שונה\אבזור מתכת שונה, נשמח לייצר אותו עבורך בהזמנה אישית. צרי איתנו קשר בכל דרך שתרצי ספרי לנו על הדגם (של המותג) שאת חולמת עליו, ונמשיך משם בפגישה בסטודיו על קפה ובחית צבעים. שימי ♥ מחיר הפריט במידה ואין בו שינויים יהיה תמיד במחיר המלא של המוצר (לא יחולו עליו הנחות וקופונים).

  • מהו החומר הטבעוני שלכם? וממה הוא עשוי?

    אנו בקולקט אוהבים גם חומרים שונים, ייצרנו פריטים מחומר 100% טבעי וטבעוני, בד שעם אורגני.

    בד השעם ביבוא בלעדי של Collecte מאיטליה. החומר מופק משילוב שכבת שעם דקה על גבי בד.

    לחומר תכונות המתאימות למוצר: רכות, גמישות ועמידות לאורך זמן.

    כל החומרים ותהליך הייצור ממנו עשוי בד השעם הם טבעיים וידידותיים לסביבה ולחי, אינם משתמשים בחומרים כימיקלים לייצור הבד או כל חומר שלא מתכלה.

    לשעם שיש לנו בסטודיו שני גוונים, וניתן להזמין את רוב הדגמים שלנו בייצור לפי הזמנה בגרסה טבעונית.

  • איך אוכל לרכוש אצלכם מתנה לחברה?

    את כזאת מהממת… ישנם שתי דרכים להפתיע את מי שאוהבים. אחת היא לרכוש את כל אחד ממוצרינו, בשורת ההערות של הזמנה לציין בפנינו שזאת מתנה, לציין את שם המקבל/ת ואפשר אפילו לכתוב ברכה שנשמח להעביר בסטודיו לנייר יפה (ללא תוספת תשלום). אם תרצי שהחבילה תגיע למקבל/ת המתנה אנא צייני את הכתובת שלה למשלוח, אנו נארוז את התיק למתנה ונשלח לכתובת.

  • מה אני עושה במקרה וקיבלתי מוצר פגום?

    במקרה והמוצר/החבילה הגיע אליך פגומה אנא צרי איתנו קשר תוך 24 שעות ממועד הגעת החבילה אליך לכתובת המייל info@collecte.co.il ואנחנו נתן לכן מענה ופתרון לבעיה.

  • אני מעוניינת לשווק מוצרים שלכם, לאן לפנות?

    פניות בנוגע למכירה סיטונאית/הפצה, לועדי עובדים ו/או קנייה בכמות גדולה, אנא צרו איתנו קשר במייל tal@collecte.co.il, או בטלפון הסטודיו טלפון: 03-5464010

  • אני מעוניינת לשתף פעולה עם המותג, לאן לפנות?

    לפניות בנושא שיתופי פעולה מסחריים, יחסי ציבור, הפקות וצילומים אנא כתבו או התקשרו ל-050-3337053

  • היכן אתם נמצאים? ואיך אוכל למדוד?

    הסטודיו שלנו ממוקם ברחוב בלוך דוד 20 בתל אביב, ישנה חניה בתיאום מראש בלבד.

    ניתן להגיע לסטודיו בתיאום קל מראש, ולמדוד באווירה ביתית ולא מחייבת את הדגמים שלנו.

    לאור המצב הנוכחי, אנו מציעים שירות מדידה בבית (לתושבות גוש דן בלבד).

    בחרי את הדגמים אותם את אוהבת ורוצה למדוד, צרי איתנו קשר, נוציא אליך שליח עם הדגמים הנבחרים, בסיום המדידה דגמים שלא תרצי החזירי לנו חזרה עם שליח.

    עלות השירות 50 ש"ח. במעמד ההזמנה, יש להשאיר פרטי כרטיס אשראי לפיקדון. השליח יגיע לאסוף את הדגמים לפני תאום מראש עד 48 שעות מהגעתם אליך.

  • מהם הנהלים בזמן מגיפת הקורונה?

    בזמן מגפת הקורונה הפוקדת את העולם, אנו נוקטים משנה זהירות יתרה בנוגע לתפעול, ייצור, בקרה ומשלוח של מוצרינו.

    אנו נוקטים משנה זהירות רב בסטודיו, מגבירים את תקיפות שטיפת הידיים של הצוות במהלך הייצור, שומרים על עבודה עם סינר עבודה, וצמצמים מגע של אנשים זרים עם המוצר, אנו יכולים להתחייב כי בעת ייצור המוצר כמות האנשים שבאים במגע עם התיק אינם עולים על 5. אנו אורזים עם כפפות את המוצרים.

    אנו נשלח לך את המוצר כשהוא ארוז באריזת פלסטיק סגורה במסקינג טייפ, אמנם לא הכי חתיך (מתחת תהיה אריזה מהממת), ע"מ למנוע מגע של אנשים זרים במוצר במהלך שינוע החבילה אליך. אנא פתחי את אריזת פלסטיק כאשר המוצר מגיע אליך היות ועור הוא חומר טבעי ו"נושם" אריזת הפלסטיק עלולה להזיק לו לאורך זמן באריזה. כאמור היא נועדה לצמצם את המגע של אנשים זרים המוצר בדרכו אליך.

    נוהל ביקור בסטודיו ומדידה:

    אנא אל תגיעי ללא קביעת מועד הגעה מראש עם צוות הסטודיו בטלפון, מייל או כל דרך תקשורת המתאימה לך.

    אנא ודאי כי אנו יודעים שאת אכן מגיעה. אין להיכנס לסטודיו ללא מסיכת פנים אשר מכסה גם את האף וגם את הפה בהתאם לתו הסגול.

    לפני מגע פיזי עם המוצרים, אנא שטפי או חטאי את ידייך (אנו מספקים נוזל חיטוי ידיים בסטודיו)

    אנא קחי מקדמי הגנה לשמירה על בריאותך ובריאותינו ♥